.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
می خواستیم ترور کنیم خود ملک عبدالله را می زدیم

ما اگر نياز به ترور كسي را داشته باشيم، آنقدر توان داريم كه خود ملك عبدالله را ترور كنيم، اصلا مورچه چيه كه كله پاچش چي باشه! در ابتداي اين ديدار سردار تقي ملك ضمن نقل خاطراتي از شهدا، ياد و خاطره آن عزيزان را گرامي داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران رئيس قرارگاه راهبردي عمار، ادعاي بي اساس امريکا مبني برترور سفيرعربستان را دستپاچگي مقامات آن کشور در واکنش به جنبش وال استريت عنوان و تصريح کرد: ما نياز به ترور سفير عربستاني نداريم ما اگر نياز به ترور کسي را داشته باشيم آنقدر توان داريم که خود ملک عبدالله را ترور کنيم اصلا مورچه چيه که کله پاچش چي باشه!

حجت الاسلام والمسلمين مهدي طائب در آخرين شب از پنج شنبه سالگرد شهداي مسجد طوس تهران به اهميت هشت سال دفاع مقدس از منظر ايدئولوژيکي آن اشاره داشت و گفت: بهترين درسي که از دفاع مقدس مي توان گرفت اين است که يقين داشته باشيم که خداوند "راست مي گويد" و "به وعده هايش عمل مي کند" يعني تصديق به وعده هاي الهي و ايمان به وعده هاي او که همان "صادق" بودن و "قادر" بودن خداوند تعالي است.فايده دانستن و ايمان اين موضوع اينست که مي شويم "متقي"

حجت الاسلام طائب افزود: ما زماني که به قرآن عمل مي کنيم که متقي شويم و در سوره بقره آمده که اين کتاب بي ترديد هر کس که متقي شده را هدايت مي کند متقي کيست "الذين يومنون بالغيب" يعني کسي که نه خداوند تبارک و تعالي را مي بيند و نه وعده هاي او را به دستورات او عمل مي کند که اين همان عالم غيب است.

مشکل برخي مردم با خدا هم در اينست که رابطه ندارند يعني فقط آنچه که با چشم مي بينند باور مي کنند.

عضو هيئت موسس جمعيت رهپويان، دفاع مقدس را مرتبط با اين حقيقت عنوان کرد و گفت: اين همان ان تنصراله ينصرکم است که تجلي توان و عمل خداوند تبارک و تعالي به يک وعده را نشان مي دهد اگر خداوند نبودند ما همان روز اول بايد شکست مي خورديم چرا که اصلا در جنگ برابري نبود.

وي كه از رزمندگان جنگ تحميلي بوده، به نقل خاطراتي از عدم برابري كمي و كيفي چه از لحاظ سلاح و مهمات و چه از لحاظ نيروي انساني نظامي پرداخت و گفت: پشتيباني استكبار جهاني از نيروهاي بعثي و قدرت دشمن از يك طرف، نبود سلاح و مهمات و ادوات نظامي براي ايران، همچنين كارشكني هاي داخلي كه حزب توده و منافقين در راس آنها قرار داشت، از طرف ديگر اين نابرابري را به وضوح محسوس كرده بود، اما تنها چيزي كه عامل پيروزي ما در اين جنگ شده بود همان "وعده الهي" است و ما بايد قدر اين مملكت را بدانيم.

رئيس قرارگاه راهبردي عمار، ادعاي بي اساس آمريكايي ها مبني بر ترور سفير عربستان را دستپاچگي مقامات آن كشور در واكنش به جنبش وال استريت عنوان و تصريح كرد: كجاست آن افراد كه براي آمريكا به به و چه چه مي كردند. جنبش وال استريت چگونگي عملكرد ضعيف سياستمداران و اوضاع امنيتي، اقتصادي، فرهنگي و ... مردم آمريكا را به جهانيان نشان داد و اين كشور مثل شوروي سابق رو به اضمحلال است.

طائب خاطر نشان كرد:امريكا با ادعاي ترورسفير عربستان، مي خواهد مسير نگاهها را به ايران برگرداند. والا ما نياز به ترور سفيران عربستاني نداريم. ما اگر نياز به ترور كسي را داشته باشيم، آنقدر توان داريم كه خود ملك عبدالله را ترور كنيم، اصلا مورچه چيه كه كله پاچش چي باشه!
در ابتداي اين ديدار سردار تقي ملك ضمن نقل خاطراتي از شهدا، ياد و خاطره آن عزيزان را گرامي داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد صولتی 23 مهر 1390
ایشان گویا زورش خیلی زیاد شده وزنش که 40 کیلو بیشتر نیست.
نا شناس 24 مهر 1390
دمت گرم گل گفتی این سفیر جوجه چه اهمیتی داره براش تیر حروم بشه قدرت ایران عزیر بیشتر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.